Lizette Christianen gaat skaten voor De Haven

Broodjesverkoop en skate-actie voor noodopvang de Haven

RIDDERKERK - “Wat een fijne plek is dit zeg!” Dat was de eerste gedachte nadat Lizette Christianen een rondleiding had gekregen in Noodopvang De Haven in Ridderkerk. En dat vindt ze nog steeds.

Met veel plezier werkt ze meerdere malen per week als vrijwilliger in de noodopvang aan de Havenstraat, waar een grote groep Oekraïners onderdak wordt geboden. Er wordt veel werk verzet, veiligheid en rust geboden en de mensen worden er maatschappelijk ondersteund.
Omdat Lizette ziet hoe nodig het is deze opvang te steunen, is ze een prachtige sponsoractie gestart. Op zaterdag 9 juli gaat ze 30 km skaten. De afgelopen maanden heeft ze daar al goed voor getraind. Samen met vrienden en familie hoopt ze dit waar te maken.

Aankomst skaters
Op zaterdag 9 juli is er van 12.00uur tot 13. 30uur een verkoop van broodjes en drinken op het voorterrein van de noodopvang aan de Havenstraat 53. Daarvan is de opbrengst voor de noodopvang. Iedereen is welkom!
Rond 12.15uur komen naar verwachting de skaters die aan de sponsortocht hebben gereden aan bij De Haven. Met deze sponsoractie is al veel geld opgehaald. De teller is inmiddels voorbij de 1650 euro.
Wie De Haven ook wil steunen kan bijdragen via: doneeractie.nl/skaten-voor-noodopvang-de-haven/-63905.